Upp o hoppa...ZzzZzzz!!!

Klockan ringde 03.30 imorse, så där lagom kul. 
Ögonen va trötta och det kändes dom att jag bara precis hunnit lägga huvudet på kudden innan det va dags att gå upp.
Nu sitter jag i Lund och inväntar avgång tillbaka till Hässleholm. 
Kaffet smakar extragott när huvudet är så här segt. 
Turen till Lund va väldigt intressant.
En resenär kom fram och frågade efter en kräkpåse (kör jag SÅ dåligt?) och efter en liten stund kom det fram en annan och frågade efter en toalett. 
Jag informerade att det fanns här på centralen men resenären viskade lite försiktigt "jag vet inte om jag klarar mig till vi kommer fram"!! 😳
Hmm....vad gör man då liksom.
Jag kan ju inte släppa av stackaren på vägen i mörkret klockan 06.00 på morgonen. Det är inte heller några bussar som stannar på vägen utan vi kör ju direkt till Lund.

Resenären klarade sig och inga olyckor skedde. 
Hoppas turen tillbaka blir lite lugnare.
Nu ska jag äta lite frukost.

God morgon!! 🙏🏼🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0