Att hålla egna lektioner

Ja det va visst inte så lätt som jag trodde...eller ja jag trodde väl inte att det skulle vara lätt....men samtidigt trodde jag inte att det skulle vara SÅ svårt.


Jag vet inte om det är allt med praktiken som har nästlat sig in i mig eller vad det är...men jag mådde inte så bra imorse.

Magknip och illamående va mitt godmorgon.
Men eftersom vi bara får vara hemma två dagar under vår VFU så ville jag inte sätta mig i skiten redan under första veckan. 
Jag måste tänka på att det är vabuari nu så barnen kommer säkert att åka på nåt.
Tråkigt bara att man inte kan känna sig trygg med att vara hemma och vara sjuk.
Men jag överlevde dagen så jag hoppas att allt är bättre imorgon.

Nu ska jag lägga mig i soffan och skriva lite loggbok om dagens bestyr på skolan.
Men först blir det läsning med Lava.
Denna lilla damen hade lyckats åka rakt in i ett cykelställ idag med pulkan.
Resultatet blev en massa blod och en svullen näsa.


Hoppas att hon inte ser allt för hemsk ut imorgon.


Det är roligt att använda sig av sina kunskaper nu inför läraryrket.
Testar en del på barnen...som igår när Lava skulle räkna lite matte.


Dom är duktiga båda två....frågvisa vilket är bra.


Avslutningsvis peppar jag alla där ute med en ingefärashot och en liten goding.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0