Laster i livet

Alla människor har sina laster.

Vissa äter för mycket choklad.
Vissa rökar.
Jag har en fallenhet för dofter har jag insett.
Jag älskar att komma hem och mötas av en fräsch doft.
Jag trivs utomordentligt när jag kan tända min rökelse.
Eller när jag har köpt doftljus.
Jag tvättar inte nödvändigtvis för att min tvätthögen är för stor....snarare för att det doftar så otroligt gott med nytvättade kläder.

Lika mycket som jag älskar den fräscha doften så hatar jag när det luktar illa.
Det spelar ingen roll vad det är...om det inte tilltalar mig så blir jag nipprig.
Jag vill bara börja städa eller tömma en doftspray i rummet.

Jag anar att jag nog har lite fler laster än just detta...men just nu så blev detta så tydligt för mig hehe.
Fast jag tror att de flesta håller med mig när jag säger att renlighet alltid är att föredra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0