Feedback

Besöket på skolan va väldigt givande.

Jag och Sanne fick feedback så vi har lite att jobba med men inget överväldigande.
Skönt när man känner att man har koll på läget.

Jag fick ett tips från min kära syster som jag ska börja att praktisera.
När jag får en uppgift från skolan....så ska jag börja med det direkt. Då blur det mycket enklare att hinna med och slippa stressa.
För dig som inte har pluggat låter detta som en självklarhet....men tro mig...det är det inte.

Jag ska börja tänka på plugget som ett jobb.
Ha pluggtider precis som jag har arbetstider.
Tror det kommer att lösa många orosmoment för mig.

Om jag ska hinna med att jobba extra samtidigt som jag pluggar så måste jag ha nåt typ av system....detta får bli det.

Snart är min mugg tom och jag ska lägga mig.
Måste börja få in lite sovrutiner oxå.
Det har blivit alldeles för sena kvällar och sömnlösa nätter på sista tiden.
Det finns alltid anledningar till sömnlöshet och lösningen är inte alltid att ta en tablett.
Ofta löser det sig själv när man väl har hittat själva orsaken till sömnlösheten.

Så god natt på er och sov så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0