Inga lösa trådar

Jag har som ni säkert vet vid detta laget en del kontrollbehov.

Detta kan göra mitt liv väldigt jobbigt tidvis och ibland underlättar det.
Just nu har jag en del av dessa lösa trådarna i min hand.
Jag försöker knyta dem samman och så småningom kommer jag nog lyckas.

Jag va hos läkaren igår.
Hon bekräftade åter igen att det inte fanns något som antydde på att jag hade Cancer i ryggen...så det va underbara nyheter.
Tråkigt nog hade dom ändå hittat fel på två av mina ryggkotor.
Så nu ska jag träffa en sjukgymnast och se vad jag kan göra för att förbättra och stärka upp ryggen.

Vi diskuterade även min behandling och beslutade oss för att gå tillbaka till Tamoxifen igen i samband med zoladex.
Förhoppningvis ska det vara lite med lindrande för mina leder.
Jag känner väldigt stark nu att jag inte vill göra mer skada på min kropp än vad som redan är gjort.

Så detta + att jag har börjat äta chlorella och nyponpulver ska förhoppningvis göra kroppen bättre, starkare.

Vi får bara en kropp,  så va rädd om den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0