Kalas kalas kalas

Igår blev det en hel del kalas.

Både Max och Johanna blev firade.
Det va roligt men intensivt.

Barnen låg i sängarna 20.30 ca och jag lade mig ganska kort därefter.
Skulle upp tidigt idag till röntgen ju.
Tyvärr så hade jag huvudet nån annanstans så jag missade helt att röntgen skulle vara i Landskorna och inte Ängelholm.
Så när jag väl stod i Ängelholm så blev det ganska mycket förvirring.

Men jag fick bokat om tiden till nu 15.30 i Landskrona.
Nackdelen är att jag va tvungen att gå tidigare från skolan.
Men jag hoppas att jag inte missa allt för mycket.

Så nu sitter jag på tåget och tänker på hur dagen ska gå.
Jag kommer inte få några resultat direkt, det får jag väl när jag träffar läkaren.
Utifrån vilka svar jag får av henne så får jag ta en beslut om jag ska fortsätta med behandlingen eller ej.

Mycket talar för att jag ska avsluta behandlingen men jag vill ha all info innan jag tar det.

Alla mina leder värker vid detta laget.
Vallningarna fortsätter o samma styrka som tidigare.
Sömnen är bristfällig.

Men som sagt jag tar inga beslut i nuläget.
Det finns andra saker som är mer aktuella.
Barnen lämnades av i skolan idag....känns jobbigt. 
Jag har haft dom hos mig under hela lovet så nu blev det plötsligt väldigt tomt.
Men det är bara att uthärda antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0