Kaos

Jobb idag. 

Sen hämtning av barnen.
Sista på arbetet klart.
Duschat och borstat tänderna.

Nu sjunker allt in.
Vad som egentligen har hänt idag.
Ibland tar det tid men för eller senare så kommer allt ikapp en.

Saker och ting är bara så...så...förvirrande!

Men en sak som jag VET är att imorgon är det fredag och då är det.....fredagsmys!!
Eftersom jag är klar med arbetet nu oxå så kan jag njuta extra mycket med mina älsklingar.
Ska försöka ha full fokus på dom imorgon.
Det är lätt att en och annan tanke smyger sig in....men inte imorgon.
Då är det Lava och Nova tid.

Jullovet har bara sprungit iväg känns det som.
Tiden verkligen hastar fram.
Jag känner väldigt stark just nu att jag vill ta vara på allt...man vet aldrig när det tas ifrån en.

Saker kan ändras så snabbt. 
För snabbt.
Jag vill känna tryggheten i det konstanta.
Det bergfasta.
Men jag har insett att det är bara jag själv som kan skapa den känslan....djupt inom mig. Det är ingen annan som når så djupt.

Det är inget som kommer gratis...speciellt inte för mig.
Men jag ska kämpa för rätten till den tryggheten. 
Sen ska jag ge samma trygghet till mina älskade barn.
Dom förtjänar det....det gör dom verkligen.

Vad förtjänar jag??? 
Inget....eller alllt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0