SKAM

Den här serien är bara så beroendeframkallande.

Sen å andra sidan är jag ganska lättövertalad hehe.

Imorgonbitti blir det jobb så det är väl snart dags att lägga sig.
Dom ringde innan och frågade om jag kunde ta en pass och inte är jag sen att tacka ja....behöver lite mer pengar i fickan.

Jag va på biblioteket och jobbade på arbetet innan jag åkte till sjukhuset och fick min spruta.

Allt som allt är jag väldigt nöjd över vad jag fått gjort idag.
Lite städnoja och lite spel med barnen.
Tänk så roligt man kan ha det med lite klorinmousse hehe.
Viktor kom och hämtade barnen innan så nu är det egentid som hägrar.
Lite te och två keliga katter så är jag nöjd.

God kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0