Vinterkyla

Aj aj aj....det bränner i fingrarna när vi kommer in.

Blodet som sakta värmer upp den frusna kroppen kämpar med sitt syfte.
Det är verkligen kallt idag, uppfriskande kallt, isande kallt, ont i näsan kallt.


Jag hämtade ut min medicin på Apoteket och sedan vandrade vi vidare till biblioteket.

Jag lånade lite böcker som kan vara till användning nu när jag ska skriva färdigt mitt arbete.
Sen gick vi till skateparken en stund.
Tyvärr frös vi alla alldeles för mycket så det blev inte så länge vi stannade.

Nu ligger tjejerna i ett varmt bad och jag ska hoppa in i duschen.
Vi ska göra oss fina inför den årliga kalkonmiddagen hos Eva och Uffe.

Ska bli kul att träffa lite människor efter den här lilla karantänen med sjukdomar.

Hoppas ni får en fin torsdag ☀❄🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0