Älskade barn!!

Nova har fått ett vykort av sin norska kärlek ❤️ 

Man smälter ju när man ser hur det glittrar i ögonen på henne vid första åsynen av kortet.
Hon bad mig översätta (vilket inte va det lättaste 😁) och sen va hon genast igång med ett svar. 
Hon har än så länge målat en teckning till honom och sen ska hon skriva ett brev till.
Ung och oskyldig kärlek, det va tider det.

Jag önskar att allt kunde vara så lätt.

Att ovillkorlig kärlek fanns överallt.
Just nu bubblar många tankar på just kärlek och lycka i huvudet....varför då undrar ni: 
Min älskade syster ska gifta sig och då är det så mycket kärlek i luften att man inte kan låta bli att smittas lite 😍
Jag är så otroligt glad för henne och Rickard att det ibland bara blir så mycket av allt...jag vill skratta, gråta, hylla, krama och ja...bara låta dom veta har mycket jag älskar dem.


Nova skickar ett litet hjärta och jag skickar all min kärlek till dig min vackra underbara syster ❤️❤️❤️


Tänk att jag hade turen att få en syster OCH en bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0