Fredag och lite ledig tid

Dagen började tidigt och kändes som att den aldrig skulle ta slut (jobbdagen alltså).

Det blev några körningar i Höganäs...solen sken ändå tills jag slutade...då öppnade himlen sig.

När jag kom hem så städade jag lite som den lilla städhitler jag är 😂
Sen kom Viktor och barnen och inledde fredagsmyset.
Det blev matlagning, taco...riktigt kul när alla va med och hjälpte till.

Sen efter maten kollade vi på den senaste Skönheten och Odjuret, riktigt bra film som avslutades med dans och bus i soffan 😁


Visst är det underbart när man kan skratta tillsammans.

När det känns som att alla problem bara pausas för en liten stund.

Imorgon är det kalas för Zakarias och Matteo, ska bli kul.
Sen bär det av till Mörarp och Ann-Britt och Jocke 😁
Dom ska bjuda på grillat, heldagsgrillat 👍🏼

Gud så skönt det ska bli att bara ledig några dagar.
Jag behöver koppla av lite och spendera lite tid med mina små älsklingar.
Kändes som att det va allt för längesen vi hade en mysig stund tillsammans.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av OC och sen förhoppningvis somna.
Blir en händelserik dag imorgon.

Hej svejs!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0