Skogsäventyr!!

Jobb idag, Mölle - Kullaberg hela passet,

Va lagom trött på den annars vackra turen när jag slutade mitt pass.

Det har varit helt fantastiskt väder idag, känner mig lite lurad på dagen faktiskt.
Det blev inte bättre av att man fick lite bilder från Viktor och flickorna, dom hade hittat ut i skogen 🌿 och ville dela med sig.
Lite avundsjuk va jag men samtidigt glad för deras skull....dom slapp ju sitta i en varm buss 😉🚌


Klockan visar 23.00 nu och jag är inte ett dugg trött, nackdelen med att jobba så otroligt varierande tider.

Jag jobbade till 04.00 imorse....sov lite...började jobba igen 13.15....hem....ska sova nu.....börja jobba igen 05.25.
Hmm....konstigt att man inte får in nån sömnrytm hehe.

Nu ska jag iallafall försöka sova.

Förresten.....alla där ute som brukar läsa min blogg, OM ni vill får ni jättegärna trycka på det lilla hjärtat i slutet av inlägget när ni läst färdigt.
Jag är lite nyfiken på hur många som följer min blogg...så tryck gärna ❤️
 

❤️❤️ Va rädd om den du älskar ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0