God morgon!

Solen är med mig när jag kör första turen till Åstorp.

Klockan ringde 03.30 idag och jag var förvånansvärt pigg när jag gick upp.

Det blir två runder till Åstorp idag sen bär det iväg till Ängelholm för lite mer linjekännedom. 
Snart är jag bekant med alla linjer och då kan jag börja köra lite själv.
Skönt med variation 😊

Ska egentligen till sjukhuset idag och få min månatliga spruta men jag måste nog avvakta med den.
Jag har fortfarade ont i magen och känner mig allmänt knasig efter den sista sprutan jag tog. 
Så jag väljer att avvakta tills jag har pratat med Martin.

Nu ska jag köra tillbaka till Helsingborg 🌞
Hoppas ni får en skön solig dag 👋🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0