Home sweet home

Sitter i soffan.

Hemmet doftar av nytvättade kläder.
Jag är trött fast ändå inte.
Tankarna går på ett annat håll ikväll.

Vi va hemma kl 03.00 inatt.
Alla va trötta och det tig inte många minuter innan båda barnen sov gott.
Jag däremot skulle bara......😒
Helt sjukt hur snabbt man kommer in i samma gamla mönster.
Men hur som helst så va det ändå skönt att komma hem.

Idag har jag fått en hel del gjort och nu är hemmet snart till min belåtenhet.
Imorgon väntar jobb, känns väl helt okej.

Jag konstaterade idag att jag är i en lite ovanlig situation....eller det va väldigt längesen jag kände så här.
Nu jobbar jag inte för att få lite extra pengar i fickan...nej nu jobbar jag verkligen för att klara mig...känns väldigt konstigt.
Har liksom inte behövt tänka på pengar i den bemärkelsen på en väldigt lång tid...men jag antar att det bara är att vänja sig.
Hur som helst så löser det sig alltid.

Nova saknade en viss person väldigt mycket idag, söte ❤️💞
Det blir till att skriva brev och kanske ringas då och då...hon blev väldigt glad när jag berättade att det finns många sätt att hålla kontakten.
Och man vet ju aldrig vad som händer....vi kanske tar en tripp till Norge nån gång i framtiden.

Innan vi åkte från hotellet igår så försökte både Adrian och Nova övertala mig om hon skulle få följa med honom till Norge hehe. 
En liten puss på kinden blev deras avsked....gulliga ungar 🌸


Känslan säger att vi inom en snar framtid kommer besöka detta underbara ställe.


Nu kallar sängen så jag säger natti natti 🌙👋🏼⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0