Insomnia

Klockan närmar sig 00.00.

Jag kan inte sova...vill inte sova.
Letar efter saker att göra.

Bytade precis batteri i mina ledljus...så desperat är jag.

Varför kan jag inte somna.
Det första som påverkas när livet inte är i balans är just sömnen.

Det är svårt att hitta tillbaka till det som fungerade när man släcker bränder hela tiden.
Då kan jag inte fokusera på sakerna jag vill förändra.
Då måste jag hantera problemen som dyker upp istället.

Hade jag velat jonglera så här många bollar hade jag sökt jobb på cirkusen istället.
Det vill jag icke!!

Livet är fullt av utmaningar och detta är just en sådan. Jag kommer fixa detta oxå...det kanske bara tar lite längre tid.
Tills jag har du nit balansen igen ber jag er att ha överseende med mig.

Jag är kanske inte så närvarande just nu.
Men det betyder inte att jag inte bryr mig.
Jag behöver bara hitta fokus igen.

Dags att försöka sova....försöka.
Imorgon är det skolavslutning för flickorna.

Natti natti 👋🏼🌙⭐️✨


Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAM ...TA HAND OM DİG

2017-06-14 @ 00:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0