Njut av livet...här och nu

Nova ligger bredvid mig och andas tungt.

ACn susar lite diskret i bakgrunden.
Allt är så tyst jag och jag är riktigt trött.
Ögonen håller på att slutas men jag tänkte att jag skulle skriva lite snabbt bara.

Resan gick jättebra, Lava och Nova va superduktiga.

Ser verklighet fram emot morgondagen.
En massa bad och god mat ska det bli.
Än så länge så är detta över mina förväntningar.
Inte bara hotellet och själva resan....nej det är hela känslan som jag har.
Allt känns så otroligt bra just nu.
Klart man varit lite orolig för hur det skulle gå men nu när vi väl är här så försvann all min oro.
Nu njuter jag bara...är genuint nöjd med tillvaron.
Är så tacksam för att Pappa ger oss den här upplevelsen oxå, utan honom hade detta inte varit möjligt ❤️❤️❤️
Love you to the moon and back ❤️


Ska verkligen leva den här veckan.

Vet vad som väntar mig när jag kommer hem....jobb jobb jobb.


Alla va väldigt förväntansfulla innan vi gick på planet.

Nova va imponerad av det STORA flygplanet, lite konfunderad oxå över hur det skulle kunna flyga. 
Det vägde ju jättemycket tänkte hon.
Fysikens lagar är något som vi tar en annan gång 😁


Nu säger jag God Natt!! 

Barnen sover redan gott och det lär inte ta så lång tid innan jag gör det oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0