Varför har du övergett mig!!!

Du är saknad.

Du är älskad i din frånvaro.
Du är en självklarhet nu men ändå så är du inte här.
Åh sommaren...var är du 🌞

Vaknade av smattret av droppar på mitt sovrumsfönster.
Eller nä där ljög jag, jag vakande egentligen av ett ilsket alarm 😒
Lusten av att bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova va frestande men jag tog mig ändå upp.
Varma fötter mot ett kallt golv.
Morgonrocken på.

Måste....ha....kaffe!!!

Nu sitter jag i Höganäs och ska strax avgå mot Mölle.
Det regnar fortfarande.
Kan dock se en glimt av lite blått där uppe bland molnen.
Kanske kanske solen letar sig fram snart.

Det blev tyvärr ingen kvalitativ sömn inatt heller.

Tankarna spökade för mig och jag vakande flera ggr.
Det hjälpte väl inte heller att jag somnade hemma hos Viktor när barnen hade lagt sig.
Vet ej vad klockan va när han kom innanför dörren men det kändes som att det va mitt i natten.
Så det va bara att byta ett snabbt hej och sen sätta sig i bilen och köra hem till sängen.
Ska bli skönt när helgen kommer och man kan sova ut ordentligt.
Men tills dess får jag försöka stå ut med den konstanta tröttheten. 

Ha en underbar dag och håll tummarna för att vår älskade sommar återvänder snart 🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0