God morgon

Inatt har varit en natt full av hosta. 

Inte mycket sömn tyvärr.
Men trots detta så går jag emot min känsla här på morgonen. 
Illamående på morgonen är en konstant faktor nu för tiden. 
Vad ska jag göra åt det...Jo jag gör en stor jäkla smoothie som SKA ner. 
Måste börja vänja magen vid att få i sig mat igen....det blir lätt en ful ovana.

Nova är fortfarande oxå väldigt hostig så jag håller henne hemma idag.
Vill verkligen att hon blir frisk snart...hon har hostat ganska länge nu. Blir det inte bättre över helgen så får vi åka till vårdcentralen på måndag.

Jag tittar ut och ser solen le tillbaka....det kommer bli en underbar dag idag 🌞🌸


Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Krya på er. Skönt att se att man inte är ensam 😥

2017-03-24 @ 07:44:17
URL: http://minafinafynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0