Kvällen nalkas

En lång dag är snart till ända.

Den har varit full av solsken, regn, blåst och lite solsken till. 

Nova fick följa med mig till skolan idag, hennes hosta höll henne vaken i omgångar så hon va ganska trött när hon vaknade. 

Men det va riktigt mysigt...vi fick lite ensamtid bara hon och jag och det va väl behövligt. 


Lava lekte med en kompis efter skolan så när vi kom hem åt vi lite sen tog vi en tur till skateparken. 

Jag känner att jag behöver komma igång med min träning igen, behöver hitta min energi igen.
Träning och långa promenader är precis vad jag behöver. 


På väg hem från skateparken tränade jag och Nova lite på utegymmet....haha det blev många skratt från båda två. 


Nu ska jag dricka mitt te och titta lite på tv med tjejerna...njuta av kvällen. 
Imorgon ska jag besöka Lavas klass...ska bli jättekul.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0