God morgon!!

Vaknade upp till en död kaninunge i uterummet, det märks att Gizmo mår bättre nu 😡


Förkylningen börjar äntligen dra sig tillbaka.
Kände smaken av kaffe...eller kanske inte smaken men jag anade den iallafall 😁

Snart trillar Sandra och Oliver in här, det blir en frukostdejt. Känns som det va evigheter sen vi sågs...så det ska bli kul.


Morgonen va lugn och skön här hemma.

Jag gjorde en skål med havregrynsgröt och färska hallon och pumpafrön som jag mumsade på.
Gizmo passade på och sno till sig lite kel.

Igår sken solen helt underbart.
Jag jobbar till 14 men så fort jag kom hem så åkte jobbekläderna av och "sol"kläderna på 🌞


Riktigt skönt va det, jag kände verkligen hur jag laddade batterierna.

Är kanske därför jag mår bättre idag...vem vet.

Jag fick några fina bilder från Viktor igår när jag jobbade.
Alltså jag är så glad att barnen har en sån underbar pappa.
Han cyklade med dom till Mölledammarna och sen grillade som korv och hade det mysigt.
Här är bilderna som jag fick.

När jag känner att jag inte hinner vara så aktiv med barnen så vet jag att han fixar det.

Tacksamhet är ordet!! 

Hoppas ni får en underbar dag idag med mycket sol 🌞🌞🌞

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0