Mölledammarna

Det vackra vädret lockade ut mig och barnen idag.

Det blev en tripp till mölledammarna med Viktor, Fia, Christian och deras barn.
Helt underbart va det.
Jag konstaterade ännu en gång att jag är ute i skogen alldeles för sällan.

Naturen läker.

Solens strålar är som balsam för själen.
När jag är ute på detta viset så glömmer jag allt annat. 
Det är en stunds frid för mig.

När vi hade varit ute ett tag så åkte vi hem till Fia och Christian.
Sen blev det grillning och massa gott.
Tack för en underbar dag mina fina vänner.
Tack för alla skratt och det sköna känslan som ni ger med inget annat än ert sällskap.

Nu tänkte jag säga god natt,

Det har varit en lång dag idag och kroppen säger ifrån nu.
Så natti natti och sov så gott ⭐️🌛🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0