One down and one to go...

Gruppen träffades idag och vår gestaltning med allt det innefattar är klar.

Nu inväntar vi bara måndag då det är dags att redovisa det hela.

Det blev många skratt idag när vi gjorde vår "film"...det va faktiskt längesen jag skrattade så mycket...underbart.

Min populärvetenskapliga artikel skickades även in idag...check!!!

Nu är det bara tentan som ska fixas.
Vet dock inte när tiden ska hittas till det.
Men imorgon efter jobb antar jag att det finns en stund innan det är dags att lägga huvudet på kudden.

Mina kvällsrutiner har blivit rubbade de senaste dagarna...det märks.
Jag sover inte lika bra...är inte lika utvilad när jag vaknar.

Så när kroppen säger till mig att lyssna så är det lika bra att göra det.
Imorgon blir det sängen kl 22 som förut.


Jag längtar till skolan är slut och jag kan återfå en någorlunda normal vardag.

När jag säger normal menar jag en vardag där jag har tid att träffa alla mina nära och kära.
En vardag där jag hinner träna.
En vardag där jag kan ro om mig själv en stund.
Just nu är det inte så.
Man lever i ett vakuum som består av jobb, plugg, jobb, plugg.

Men skit i det nu....nu ska jag få en skön natts sömn så jag är riktigt utvilad imorgonbitti.

Så god natt på er ⭐️🌙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0