Sol, vind och vatten....

Teds ljuva stämma ljuder i högtalaren.

Varma fötter mot det kalla stengolvet får mig att vakna till.
Dagen gryr med en underbar sol.


Konfirmation och kalas stod på agendan idag. Men först blev det en solstund med Emmy 🌞


Sabina och Adrian hade som vanligt överträffat sig själv med god mat och allt va väldigt trevligt. 
Så ett stort tack för allt idag.


När jag kom hem så fick barnen hoppa ner i badet och sen var det tv för deras del.

Jag fixade lite med baksidan och njöt av kvällens sista solstrålar.

Nu sitter jag i soffan och tittar på suits, en ny serie som jag provsmakar. Än så länge är den bra.


Hoppas att morgondagen bjuder på sol och värme.

Tills dess säger jag God Natt och önskar er vackra drömmar 😴👋🏼🌙⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0