De som betyder mest

(null)

(null)

När saknaden är som störst och det gör ont, då känner man.
Saker och ting är inte menade att vara enkla hela tiden.
Dom gör oss starkare efter att först ha gjort oss svaga.
Livet krossar oss för att vi ska kunna växa upp och göra nåt bättre av spillrorna.

Ibland kan jag se förbättringarna av mina misstag, ibland! 
Andra gånger ältar jag det jag gjort och det jag förlorat.
Till ingen nytta.
Den hårdaste domen är den du ger dig själv.
För det är du som ska se dig själv i spegeln varje dag.
Det är du som måste sträcka på ryggen när kroppen bara vill rulla ihop i fosterställning.
Det är du som tillåta tårarna att rulla nerför kinderna när alla andra vill se ditt leende.

Va snäll mot dig själv, du har gjort misstag men det har alla andra oxå gjort.
Som Jesus sa: låt den som är utan skuld slänga den första stenen.

Kram på er 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0