God natt

Kvällen är här, tröttheten är dock inte här. 
Jag ligger i soffan och kollar på Lucifer, samma sak som jag gjort de senaste kvällarna nu. 
Vet inte varför men det har senaste tiden gått mig emot. 
Att gå upp och lägga sig.
Att omfamna tystnaden.
Det går bara inte.

Jag har haft en bra dag idag, fått gjort en del.
Syrran kom och hälsade på och vi snackade lite.
Allt va bra och barnen kom i säng ordentligt.
Vet inte vad det är som stör mig.
Jag har haft en del funderingar på sista tiden men dom är inte produktiva så därför lägger jag dom liksom lite åt sidan. 
Men i slutändan kommer allt ändå ikapp en.

Morgonpromenaden va skön, aningen fuktig i all dimma men ändå sååå skön.
Efter promenaden så drack jag min vanliga smoothie, fick en liten vitaminkick. 
Imorgon är det samma sak fast då kommer jag ha lite sällskap.
Trevligare att promenera med någon och vem är inte bättre då än min ögonsten 😉😍

(null)

(null)

(null)

Fredag imorgon, ska bli nice.
Dags för lite fredagsmys med mina älsklingar.

Tills dess får jag önska er en god natt 🌓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0