Jul i vårt hus!!

Nu kunde jag inte hålla mig längre. 
Hemmet strålar av jul och värme.
På tvn har jag satt igång en brasa a la Netflix och på Spotify sjunger Sam Smith om en merry little xmas 😊
Julklapparna är inslagna och prydligt staplade under granen.
Jag har gjort en kopp te och ska njuta av en pepparkaka.

(null)

Fast än allt är stressigt så lyckas ändå magin med julen hitta hit.
När allt är klart så är det precis som att man sluter sig i en bubbla...eller ja det är svårt att förklara.
Men det känns bra iallafall.

Imorgon är det 1 december och julkalendern ska invigas.
Barnen är väldigt förväntansfulla, det är lite lustigt eftersom dom vet vad som väntar bakom varje lucka hehe. 
Men det är väl det där med julens anda, stämningen, allt det magiska ❤️
Jag ler med hela kropp och själ när jag ser deras glittrande ögon.
Jag ser mig själv i dom.
Kommer ihåg all spänning och hur lång tid dessa 24 dagarna tog.
Hur det pirrade i hela magen när man lade sig på kvällen och visste att imorgon är det julafton.

Nog är det nåt speciellt med denna tiden på året 🌟

Så ha en mysig kväll nu, det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0