Promenad hela dagen

Ja men Gud av skönt det är. Kanske inte precis innan man kliver utanför dörren, eller när tanken börjar gro i huvudet. Men sen efteråt är det så befriande.

Så idag blev det först en morgonpromenad på lite mer än en timme. Sen gick jag och Nova ut  med Atlas och Foxy (jag har varit hundvakt idag). Sen gick vi ytterligare en runda med dom några timmar senare. Sist men inte minst tog jag en promenad till Ica och köpte lite saker som saknades till imorgonbitti.
Så det har blivit en del promenerande.

Nu när barnen lagt sig så börjar suget så sakta smyga på. 
Det har blivit lite gott gott nu i helgen och det räcker för att min kamp mot sockersuget ska börja igen. 
Det är orättvist hur lång tid det tar att bli av med det jämfört med hur snabbt man hamnar i fällan igen. 
Men det fick bli en passionsfrukt och en banan som stillade sötsuget ikväll.
(null)

Jag har lagt fram en clementin oxå om det skulle bli för jobbigt nu hehe.

Jag och tjejerna hade lite mys nu innan morgonen nalkas. Då ska dom iväg till skolan och sen är det pappavecka. 
Så vi mös framför tvn och Nova beställde lite ryggkli 😊
Kommer ihåg hur mycket jag älskade att bli kliad på ryggen när jag va liten (ja nu oxå såklart).

(null)

Hon klagar inte på mina långa naglar heller hehe.
Dom ska fixas på onsdag. 
Är osäker på vad jag vill ha. Jag gillar ju det naturella men samtidigt vill man ju variera sig.
Jag och Nova satt och tittade på lite olika naglar igår.
Lite roligt när hon fick välja vilka hon tyckte att jag skulle ha 😂 dom va ju långtifrån diskreta.
Dessa gillade jag dock.
(null)
 Fast utan bling blinget.

Har ni några tips på vad som hade varit fint? 
Tar gärna emot lite smakråd 😁

Nu är det strax natti natti för mig. Upp tidigt imorgon för att åka till Malmö och sen är direkt hem för att svida om och dra till jobb. 

Så god natt på er! 👋🏼🌛🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0