30 års "kalas"

Helgen har varit hektisk som jag förutspådde.
Först en tenta igår förmiddag, det gick bra...eller det kändes bra iallafall.
Sen bar det tillbaka till Bjuv där Viktor firade sin 30 års dag.
Det va härligt att träffa alla kära vänner igen.
Efter kalset fortsatte "kalaset" hemma hos mig.
Allt va så lugnt och skönt....man började slappna av efter en stressig dag.
Efter ett tag åkte gästerna vidare in till stan. 
Barnen hoppade in i duschen och jag fixade till mig inför nästa kalas.
Sen bar det iväg in till Hbg och Pinchos där vi firade Erika.
Jag va helt slut när jag kom hem och det dröjde inte länge förrän jag sov gott.

(null)

(null)

(null)


(null)

Idag skulle Lava och Nova på kalas så vi lämnade av dem i stan och sen körde jag och Viktor och hälsade på Pappa.
Det va mysigt och skönt att bara sitta där och prata och ta det lugnt.

Sen hämtade vi barnen och åkte hem. 
Tjejerna lekte lite mannekäng med mina halsdukar och lockade fram lite skratt hehe.

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag hålla kväll så Jag önskar er en lika bra sådan.

Hej hej!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0