Days like these.....

Days when the sun shines behind the clouds.

Days When laughter is the music in your ear.
Days When a smile is more powerful than all the money in the world.

This day!! 
My day!!


Idag har vi pratat om minnen...glada minnen.

Vi har skrattat när vi gav minnena liv.
Alla tokigheter som var vår vardag, min tillflykt.
Det är med värme i bröstet som jag tittar tillbaka.
Samtidigt blir jag ledsen över insikten att dessa minnena hade kunnat vara så många fler.
Men jag klandrar inte mig själv....inte för detta.
Jag är trots allt tacksam för de minnena som kommer finnas med mig i resten av mitt liv.
Jag är tacksam för min familj och att ni är en del av mitt förflutna, mitt här och nu och min framtid.
Det är med er jag vill skratta.
Det är med er jag vill gråta.

Det är med er jag vill leva ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0