Familjen är allt ❤️

Mina barn, meningen med mitt liv ❤️

Idag satt jag och bara studerade dom, vad dom sa, vad dom gjorde. 
Jag blev så tacksam över att ha dom i mitt liv.
Jag kommer knappt ihåg hur mitt liv såg ut innan jag blev mamma.
Vad som var viktigt i livet just då.

Hur kommer livet se ut om 10 år? 
Var kommer jag att vara? 
Vem kommer jag att vara? 

Jag vet inte, men jag vet att mina underbara tjejer fortfarande kommer vara det viktigaste i mitt liv.
Dom kommer fortfarande vara mitt allt, fortfarande vara meningen med mitt liv.

Mamma älskar er ❤️

Magen är mätt efter en god vegetarisk flygande Jakob. 

Nu ska jag kolla en dokumentär och sen ska jag lägga mig.
Upp tidigt och jobba imorgon 🚌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0