Happy halloween!

Morgonen va full av sminkning och utklädning. Lava va spänd över sin outfit och berömde mig gång på gång när jag målande hennes "häxansikte". 
Själv kände jag väl att det inte va mitt bästa "verk" hehe.

Nova satt och tittade på medan jag målade Lava. Hennes ledsna ögon när hon insåg att hon inte skulle klä ut sig och gå till skolan va hjärtekrossande.

Så jag målade henne oxå, hon tog på sig sin vampyrklädsel med tillhörande tänder. Hon va väldigt nöjd men sen efter en stund så gick hon in och tvättade av sminket. 
Hon ville lägga sig under täcket igen och vila.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hennes trogna kompis va inte inne idag, hon fick mysa ner sig själv istället.

(null)

Jag har varit på Väla en sväng och inhandlat alla presenter. Nu vankas det kalas till höger och vänster så det är lika bra att få presenterna avklarade.

Nu sitter jag i soffan och läser om barns missförstånd när det kommer till NK. Det är rätt roligt att läsa vad dom tror kontra vad verkligheten säger.
Tex. Tror barn att moln är som svampar som åker ner till havet och suger upp vattnet. Sen när molnen krockar så går dom isönder och då regnar det. Snacka om bra fantasi 😁
Jag frågade Nova vad hon trodde och hon sa direkt: det är vattenånga! 
Viktor har redan gått igenom just den delen med dom hehe.
Men det är kul ändå att fråga och se hur dem tänker. 

Nu ska jag återgå till mina studier.
Imorgon gäller det.
Det blir en hektisk dag med tenta, kalas och lite mer kalas. 

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Lycka till med tentan i morgon ✊️✊️

Svar: Tusen tack ❤️🙏🏼
Isabelle Dahlberg

2017-10-27 @ 15:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0