Tick tack Tick tack...

Tiden rusar iväg och jag hinner inte med.
Det är ett maratonlopp där mållinjen är....slutet.
Jag försöker hålla jämna steg men halkar ändå efter.

Ibland önskar man att man hade besuttit egenskapen att klona sig, allt hade varit sååå mycket lättare då...eller hade det det? 

Jag vet att jag har mycket just nu, det känns som att det nyss va måndag liksom.
Men den situationen som jag befinner mig i nu är knappast nåt negativt.
Jag håller på att lära mig ett helt nytt yrke...som jag för övrigt tycker är skitkul.
Jag har underbara fina vänner som jag vill hinna träffa så ofta jag kan.
Jag har en fantastisk familj som jag vet alltid finns där för mig, även dem vill jag hinna umgås med. 
Detta är inga negativa saker, detta är lyxproblem egentligen.
Mitt liv är aningen stressigt...men det är okej! 

Jag har det hellre lite stressigt nu så jag kan njuta sen när det lugnar ner sig.

Kom precis hem och har nu bäddat ner mig i sängen. Fredagsmyset fick bli hos Viktor ikväll. 
Jag ska upp tidigt imorgon så barnen fick sova hos honom. 
Det va en lugn kväll, Harry Potter blev fredagsfilmen.
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag är så tacksam för dessa underbara små liv.
Ni gör mig lycklig, får mig att skratta.
Mammas små älsklingar ❤️

Nu säger jag god natt!! 
Imorgon gäller det 👋🏼🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0