Upp med hakan

Även om dåliga besked kommer så klarar du det oxå.

Du måste bara jobba lite hårdare.
Måste bara hitta motivationen som är så så essentiell.

Fredagen är här och den spenderades med Viktor och tjejerna. 


Innan fredagsmyset påbörjades blev det en väldans massa promenerande.

Jag gick en runda för att sen hoppa på bussen till Billesholm och möta upp Fia och sen ta en långpromenad med henne.
Vi njöt av den väldigt vackra naturen som Billesholm levererade.


Sen blev det bussen hem igen för att ta emot barnen.

Dessa promenader är guld värda när tankarna samlas i huvudet.
På vägarna kan man ta emot dom för att sen släppa dom.
Det är det rörelse gör....hjälper en att frigöra all negativ energi.

Jag blir så irriterad på mig själv när jag slutar att gå...slutar att röra på mig.
För jag vet hur mycket gott det gör.
Latheten kan ibland ta överhanden....men det ska vara för en stund...sen ska suget efter den friska luften bli för stark.
Behovet av att flåsa....att bli riktigt trött...den vinner kampen.


Idag har varit en dag full med dalar och toppar. 

Snart säger jag god natt.
Men först är det Idol.

Kram på er 🙏🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0