Upp och hoppa...

Morgonen kommer med en positiv känsla.

Barnen va glada och det smittade av sig. 
Jag kände mig utvilad när klockan ringde.
Vaknade dock inte av klockan....nej jag vaknade av en liten Nova som smög in och lade sig i min säng.
Hon kröp upp till mig och strök mig försiktigt på kinden. 
- God morgon mamma! Viskade hon när hon såg mina ögon öppnas.
- Älskar dig! 
Hon log när jag tittade på henne.
Söta, underbara lilla Nova ❤️

Vi vilade ett tag till innan klockan ringde.
Mysigt!!

Nu ska jag dricka upp min smoothie och sen blir det en runda innan jag ska sätta mig med böckerna.
Idag ska jag hinna med en hel del har jag bestämt. 


Ryggen värker fortfarande så jag får ta det lite lugnt idag, men jag måste ändå röra på mig. Känner att det blir värre när jag sitter stilla.


Så nu kör vi!! 
Upp och hoppa 👏🏼🌈😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0