Vem förtjänar vad? Vem?

När vissa saker händer så får man perspektiv oxå.

Det är väldigt viktigt att man aldrig glömmer  att var sida har sin egen bild, tolkning.
Att du gör som du gör är rätt och logiskt i dina ögon men i mina skapas bara tårar.
Att dina hårda ord är något som jag förtjänar medan jag känner hur hjärtat går i tusen bitar.
Dina handlingar är det enda rätta...enligt dig.

Ditt tycke och mitt tycke behöver nödvändigtvis inte stämma överens...MEN den gemensamma faktorn borde och ska ändå alltid vara RESPEKT. 

För det är så...att vissa saker säger man helt enkelt inte.
Vissa saker gör man bara inte.

Men sen händer det ändå!! 
Och du vet inte riktigt hur du ska hantera det.
Du försöker hitta förklaringar.
Försöker skapa logik i det hela.

Glöm det, du kommer aldrig hitta den logiken. 
Det är helt enkelt bara fel och dumt.
Acceptera detta så kommer det bli betydligt lättare att fatta de jobbiga besluten och sedan stå fast vid dem.

Idag har jag och barnen varit i Mölledammarna.
Det va jättemysigt, trots att det regnade.
Vi letade höstlöv och pratade om varför löven faller ner och ändrar färg.
Det är så roligt när barnen själv är nyfikna och intresserade.


Efter det kom Romina, Rickard och Pappa på besök.

Vi drack lite kaffe/te och fikade.
Mysigt som vanligt.

Nova passade på och hänga lite med Morfar 😊


Sen efter att dom hade åkt hem kom Viktor.

Vi lagade lite mat och sen blev det film.
Dessa stunderna är guld värda.


Nu har han åkt hem och barnen sover.

Jag har lagt mig till rätta i soffan och ska nu titta lite vad Netflix har att erbjuda. 

Nån bra dokumentär kanske.
Imorgon ska Lava på kalas, så det blir en tripp till Familia och köpa present 🎂😁

Nu säger jag god natt till er 🌟
Sov så gott...det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0