Ängelholm idag

Snart bär det av till jobb.
Jag kom hem för en liten stund sedan och jag har äntligen fått min första kopp kaffe. 
Havremjölken va slut imorse så jag fick åka iväg och handla när jag vaknat till lite.
Tyvärr så blir resultatet när man inte får sitt morgonkaffe en sur huvudvärk.
Verkligen inte det jag behöver just nu. 

Har känt mig lite krasslig de senaste dagarna och jag vill gärna att det går åt det bättre hållet än det sämre.

Imorgon ska jag köra lite VM körningar i Halmstad. Hoppas att jag får en riktigt bra natts sömn så jag är ordentligt utvilad sen. 
Har sovit dåligt de senaste dagarna och det är antagligen därför jag mår som jag gör.
Träningen har inte varit så konsekvent som jag velat och kroppen reagerar ganska tydligt på det nu för tiden. 
Ingen aptit.
Trött.
Sover dåligt.
Allt för att jag inte kunnat komma iväg till gymmet som jag brukar.

Nu börjar dock VFUn så jag hoppas att jag ska kunna komma in i mina rutiner igen då.

Men men nu är det dags att dricks upp fet sista kaffet och klä sig i uniformen, fixa maten sen köra till jobb. 
Ha en fin dag 🌸
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0