Vad är viktigt egentligen?

När livet plötsligt tar en vändning, eller bara tar slut....det är då allting klarnar.
När du står vid klippkanten redo att hoppa, det är då du känner att du lever.

Hemska, tragiska nyheter om ett dödsfall nådde mig idag.
Utav respekt för de närstående så väljer jag att inte skriva namnet på den avlidna.

Den här personen har kommit att betyda så otroligt mycket för mig.
Utan dig hade jag antagligen haft en betydligt svårare uppväxt än jag hade.
Du gav mig andrum i en annars väldigt jobbig tillvaro.
Du gjorde det med en varm famn och en känsla av trygghet.
Jag fick aldrig möjligheten att förklara för dig hur mycket du betydde för mig och det gör ont nu.
Jag är tacksam för allt du har givit mig och för det stöd du har kommit att vara.
Jag vet att du har en plats bland änglarna och att du har det bra nu. 
Jag sänder en tanke och hoppas att den kommer fram.

Vi träffades inte så ofta men känslan av tomhet sprider sig som ett mörker inom mig.
Jag förstår nu att jag aldrig mer kommer få se dig....det gör ont.
Men även om smärtan är tydlig och överväldigande just nu så delar jag det med tacksamheten över att du har det bra nu. Det va din tid min vän. 
❤️ Vila i frid ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0