Back to school

(null)

(null)

Regndropparna smattrar mot asfalten när klockan ringer och meddelar att det är dags att gå upp.
Lava går raskt upp ur sängen medan Nova drar täcket över huvudet och vädjar om en liten stund till i sängen.
Det är skola igen och vi välkomnar vardagsrutinerna med öppna armar.
Tjejerna går i skolan till 13.10.
Snart börjar min skola oxå och jag börjar förbereda mig mentalt för allt vad som ska komma. 
Jag har börjat kolla på mitt schema och än så länge ser det ganska bra ut. 
Kurslitteratur har jag inte införskaffat än men det kommer.

Nu ska jag dricka upp min kopp te och sedan ska jag kolla efter regnkläder till tjejerna och mig själv. Mecenat ger en del rabatt så jag ska kolla där först.

Jobben har inte direkt trillat in nu sista veckorna så jag måste tänka lite mer på utgifterna nu. 
Igår anlände min kasse från Linas och det är inte heller gratis så nu får jag stänga plånboken ett tag 😉

Ha en fin dag trots regnet 💦☔️

(null)


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Riktigt bra kort på Nova och Ebba 😁

2018-08-13 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0