God morgon

Kylan biter i mina ben när jag beger mig mot bilen. 
Det är kallt denna morgonen, kanske för att klockan är 04.15 när jag kliver utanför dörren.
Solen har ännu inte vaknat och delat med sig av sina värmande strålar.
Jag fryser men blir snart varm i bilen när jag åker mot Örkelljunga. Det blir tågkörning för min del idag. 
Hässleholm - Lund. 
När jag kommer fram och startar bussen längtar jag efter lite värme.
Till min besvikelse så kommer ingen värme. 
Jag kör i kjol och tröja hela vägen till Hässleholm och sedan till Lund UTAN värme.
Behöver jag säga att jag är genomfrusen nu,
Hoppas inte att jag blir sjuk nu bara.
Jag värmer mig med en latte när jag anländer. 
Solen har kommer fram och jag hoppas att det ska ha blivit lite varmare när jag åter sätter mig i bussen.

Brrr.....det här har jag verkligen inte saknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0