Dear Old Lucifer

Jag väntade länge på detta avsnittet och det gjorde mig knappast besviken. 
Helt ärligt trodde jag att jag skulle släppa en här serien för längesen...men nooo jag hänger kvar.
Kvällsmålet blev en skål med gröt, färsk mango och hallon. 
Du är vad du äter säger dom....så just nu är jag väl nyttig och söt 😉
(null)

(null)

Kvällen bestod av disneylåtar på youtube och UNO med dom bästa. 
(null)

(null)

Innan tjejerna kom hem hann jag med en runda till gymmet och lite plugg.
Sen beställde jag en lite tidig födelsedagspresent till mig själv 😊 
Vad det är får ni se när den anländer.

Imorgon blir det mer plugg och en runda till stan.
Sen välkomnar jag flickorna med öppna armar ❤️ dom saknar sin pappa nu så det blir kanske ett besök till honom.
Lava skickade sms till honom innan hon lade sig...sa god natt och sen en massa emojisar efter.
Hon har verkligen ett stort hjärta den tjejen.
Sprider så mycket kärlek runt omkring sig.
Sen har vi den andra guldklimpen, som får mig att skratta typ hela tiden.
Alltid med glimten i ögat, ett leende på läpparna och en rolig grimas.
Mammas älsklingar ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0