Hemma igen!

Tack så mycket Jenny, Romina och Rickard för ett mysigt kalas med god mat och trevligt sällskap. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nova beslöt sig för att sova hos Farmor och Farfar så jag körde hem själv. 

Lava och Viktor stannade hemma och kurerade sig.
Han lämnar henne imorgonbitti sen åker vi antagligen och hämtar Nova i Mörarp.

(null)

(null)

Min röst har varit svag idag, öm.
Halsen rosslig och hostan har kommit och gått i princip hela dagen.
Jag hoppas och jag ber att jag får förbli frisk nu. Det är inte tid att bli sjuk nu 🤧

Min lektionsplanering ska lämnas in om några dagar och jag har inte tid att ligga i soffan och snyta mig i näsdukar.
Uppgiften är på 9 hp så den är relativt stor.
Den är även en uppgift som jag känner att jag verkligen kommer ha användning för som färdig lärare. Så jag vill göra den här så nogrannt jag bara kan.

Nähä....nu börjar jag bli riktigt trött.
Dags att nanna. 
Så jag säger God Natt och sov gott 🌛✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0