Kalas 1, 2 & 3

När klockan snart slår 23.30 är mina fötter trötta. Dom har jobbat hårt idag. 
Ögonen är oxå trötta, men inte tillräckligt för att somna..inte än.
Det är för många tankar som rör sig runt omkring mig ikväll.
Tankar om besvikelse, ilska, oro....men även hopp, kärlek och insikt.

Ibland kan man känna att man inte har några val...att det bara finns en utväg. 
Det är fel.
Vi har alltid, alltid ett val.
Det är inte alltid lätta val man behöver fatta men ack så nödvändiga.
Valen man gör i sitt liv leder antingen en uppåt eller neråt...enkelt eller hur.
Så vart vill du gå....uppåt eller neråt? 

Tänk noga innan du gör det där som innerst inne gnager i dig. 
Den där känslan...det är inte spänning, det är ångest,
Ångest och oro över att man fattar fel beslut.
En viss person i mitt livss till mig: jag har alltid gått efter min magkänsla, dom gångerna som jag tvekat eller ignorerat den känslan har alltid nåt dåligt hänt.
Detta har jag försökt förstå, tillämpa. 
Universum försöker säga dig nåt....kanske dags att börja lyssna.

Idag var jag och flickorna på kalas, kalas och kalas.
Det va jättekul och jag tog (som vanligt) lite bilder. Så här har ni dagen i bilder 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Imorgon blir det lugnt.
Barnen ska få laga mat, jag ska "bedöma" 😁
Men först, träning!! 
Har inte tränat på två dagar nu...abstinens hehe.
Så imorgon blir det ett pass.
Annars blir det nog bara att ta det lugnt.

God natt mina vänner...sov så gott 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0