Med solen kommer känslan

Tänk vad lite radioaktiv strålning kan göra.
Då fylls man med känslan av liv, glädje och pånyttfödelse.
Skulle mot förmodan solen vara bakom molnen imorgon så är känslan borta lika fort som den kom. 
Inget varar för evigt sägs det....men liiite mer än en dag kan vi väl få.

Gymmet är avklarat för idag....känner mig stark, frisk och snart fit 😉

Nu är ändan placerad på ett lila säte medan det rytmiska dunkandet sjunger "vi är på väg". 
I öronen sjunger Ben Platt om utanförskap och att titta ut genom fönstret på alla medan ingen tittar tillbaka.
Mmm....så känns det ibland. Men inte just nu...nu känns det bra.

Viktor har lite annat för sig idag så det blir jag som får äran att hämta barnen. Jag får till och med mysa ner mig i soffan med dom eftersom dom sover hos mig inatt.

Bortskämd blir jag ju hehe.
Mina små änglar är mitt allt här i världen och jag passar på och har dom så mycket jag bara kan. Det är då man är hel ❤️ när vi är tillsammans ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0