Saknar jag den andra halvan?

Hmm...svår fråga 🤔
Ibland antar jag.
Men oftast konstaterar jag att jag faktiskt inte har tid.
Jag menar...vad skulle jag ta den tiden ifrån.
Från plugget...Nope.
Från barnen....definitivt inte.
Från jobb....nä det går ju inte.
Hmmm.....från träningen....hehe...nääää!!! 
Så då är där....noll tid över hehe,

Nä men skämt åsido....det är helt okej! 
Jag saknar ingen.
Så småningom kanske.
När saknaden är starkare än allt det andra...då kanske.

För tillfället trivs jag i min ensamhet. 
När barnen har lagt sig och det blir tyst.
Då vill jag inte prata...då vill jag knappa lite på telefonen, sätta igång en film, plugga lite kanske, städa...men jag vill göra det själv.

(null)

Idag fick jag gjort massor.
Jag tränade, sprang äntligen milen 👏🏼
Va och köpte alla presenter, det blev en del hehe...alla tycks fylla år nu.
Sen kom jag hem, pluggade ett tag, laga mat...ja ni vet...det vanliga.
Det va en bra dag helt enkelt.
Jag trodde jag skulle få nåt samtal om jobb...men icke!! Får se om dom ringer imorgon istället.
Hatar den här ovissheten, att inte veta om man ska jobba eller ej. 
Svårt att planera liksom.

Men men nu säger jag god natt!! 
Hoppas ni haft en bra dag ni med 🌸

Hej svejs!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0