Sjuk liten flicka

Lava har fortfarande feber och hon har spenderat i princip hela dagen i soffan.
Tur att hon har en snäll katt som håller henne sällskap 😍
(null)

(null)

Jag dammade av råsaftcentrifugen och fixade en morotsjuice med citron och lime som hon fick smutta på. 
Hon hade helst velat ha en glass just då men denna va aningen mer vitaminrik så.
(null)

(null)

Nu sitter både Lava och Nova i soffan och tittar på en film. 
Hon är piggare efter lite mat i magen och några timmars sömn. 
Får se om hon somnar som hon ska ikväll.
(null)

(null)

Vi spendera förmiddagen med att heja på våra svenska tjejer...ett guld och ett silver senare övertalade hon mig att byta kanal hehe.
Imorgon blir det skola för min del...en ganska viktig föreläsning så det blir Viktor som får ha sjuklingen. 

(null)

(null)

(null)

Igår mumsade jag på en skål med mango, nötter och vegansk kvarg...så så gott!! 
Min träningsvärk är i princip borta nu så på lördag ska jag äntligen komma iväg till gymmet.
Kroppen sa ifrån nu sist och den krävde lite vila. Så jag lyssnade och nu är jag äntligen redo igen.

Men hur som helst!!! 
En trevlig kväll önskar jag er 😀 
Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0