Första skoldagen...första gymdagen

Ja varför ska jag vara annorlunda än alla andra nu efter nyår. 
Det blev en tripp till gymet idag, första på väldigt länge.
Det kändes bra, jobbigt....men bra. 
Vet hur bra jag mådde när jag tränade som mest så det är väl det jag siktar på.

Annars va det första skoldagen idag efter jullovet. 
Det va blandade känslor men ändå helt okej att komma igång igen efter uppehållet.
Nu ser jag fram emot NO kursen som kommer...mina böcker lär väl anlända när som helst. 

Fick ett samtal från jobb idag så det blir lite busskörning imorgon. 
Börjar få lite smått panik nu inför sommaren. 
Vi har ju fått vår VFU lagt hela maj månad...helt galet eftersom vi inte får nån CSN i junimånad vilket betyder att jag måste jobba som en galning hela majmånad. Det blir väldigt svårt om jag ska vara på skolan 15-15.30 varje vardag. 
Vet inte riktigt hur jag ska lösa det än mer än att jag jobbar så mycket jag bara kan fram tills dess. 

Ja dessa pengarna....har man inga så är det ett problem och har man flr mycket så blir det ett problem.
Jag gillar ordet lagom hehe.

Nu ska jag försöka sova.....måste lägga mig i tid nu. Komma in i dessa jäkla rutinerna igen. 
Det går så snabbt att tappa det men är så svårt att komma in i det igen...men skam den som ger sig.

Ha en fortsatt trevlig kväll 🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite bilder på när Nova va och klippte sig igår 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0