John är med mig just nu..

Han sitter bredvid mig.
Han hand stryker min kind....försiktigt.
Han ber mig blunda....vill att jag ska tänka på....ingenting.
Lättare sagt än gjort säger jag då.
Tankarna är många denna kvällen men jag hoppas att dom ska blekna ju längre kvällen går.
Jag känner att jag är trött nu....snart får han som han vill...John.
Imorgon ska vi sova länge......eventuellt blir det ett vända till gymmet. 
Jag tror att jag behöver vänta lite med träningen nu....låta benen vila. 
Men just nu är jag så motiverad att jag bara vill fortsätta träna. 
Men det är viktigt att lyssna till kroppen.
Vi får bara en och jag har väl blivit brutalt påmind om detta...därför vill jag ta hand om den så bra jag bara kan. 

God natt till er alla!
Sov så gott! 

John Blund och jag hälsar så gott 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0