Morgonträning

Klockan ringde kl 06.00 och jag va så så trött. Men med lite kaffe i magen så piggnade jag snabbt till.

Sen när frukosten va intagen så körde jag till gymmet.
Tyvärr hann jag inte vara där så länge som jag hade önskat men ni vet vad dom säger....den bästa träningen är den som blir av.

Nu sitter jag på tåget och ska påbörja en uppgift som vi fick igår. 
Vi ska på ett museum idag och efter det ska vi ses i gruppen och göra färdigt uppgiften...det känns skönt att vara ute i god tid. 

Magen kurrar, den vill ha mer än vad den fick nu efter träningen....men nej! Måste börja vänja mig eller vänja magsäcken rättare sagt vid att inte bli proppfull vad alla måltider och mellanmål.
Det känns verkligen skönt att ha kommit igång med träningen igen, energin är tillbaka, orken är maxad. Jag tänker mycket klarare och känner mig allmänt gladare. Tänk va lite svett kan åstadkomma 😊

Igår lagade jag min första måltid från Linas matkasse, tidsramen där va totalt skrattretande...eller så va det bara jag som va jäkligt långsam (tror snarare på det andra alternativet vid närmare eftertanke). 
Maten va jättegod, fräsch!! Ser fram emot dagens måltid. 
Det är roligt att få prova på lite nya recept...jag behöver verkligen vidga mina vyer iallafall 😂 

Ha en underbar dag min vänner!! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0