Skäralid

Blev en långrunda med Viktor och barnen igår. Det va kallt men så så skönt!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Man somnade gott i sängen sen hehe.
Igår va jag väldigt effektiv.
Jag fixade min nya mobil.
Jag skrev in mig på gymet igen.
Ordnade lite här hemma och sen va ute på den här fina långpromenaden.

Idag ska vi iväg med Nova så hon får klippa sig.
Sen ska vi hälsa på Ann-Britt och Jocke en stund.
Jag tar vara på dagen nu innan min skola börjar.

Just det jag beställde kurslitteratur inför nästa kurs igår oxå.
Nya året är här och med det kommer ordning och reda 😉

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej så länge 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0