Go Morron!!!!!

Jag vaknade innan alarmet ljöd idag, inte speciellt konstigt med tanke på att jag hade ställt larmet på 08.00. 
Det va varmt inatt oxå och sömnen va inte så kvalitativ.
Kan vara den svullna ankeln som spökade oxå.
Känns dock lite bättre idag.
Lyckades hoppa och landa fel igår när jag och Rickard kastade frisbee.

Idag ska jag jobba i Ängelholm. Jag hoppas att värmeböljan inte håller i sig allt för mycket. Det har varit några riktigt svettiga dagar nu på bussarna och jag känner väl att jag är nöjd med det hehe.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag klä på mig och köra till jobb. 
Jag börjar inte förrän 10 men det är ingen vits att sitta här och rulla tummarna.

Ha en fin dag 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0